viernes, 23 de septiembre de 2011

QUIZ REPORT Septmeber 26 - September 30

NEW HORIZON SCHOOL
QUIZ REPORT

Fecha:
del
26
al
30
De
September 
del 2011
Grado
5
Date
from

to




Grade


Día/Day
Actividad/Activity
Lunes
Monday
READING: Worksheet given by the teacher.
SPELLING: Make a booklet using long a, e, I, o, u vowels use at least 5 words of the spelling list and draw the pictures.
ESTUDIOS SOCIALES: Elabore el trabajo personal (cuadro morado) pág. 31 del libro.
Martes
Tuesday
ARTE: Pág. # 7, hacer en su cuaderno.
READING: Draw an illustration that emphasizes an important moment in Alvin Ailey’s life.
SPELLING: Do pg 53. Workbook.
Miércoles
Wednesday
SPELLING: Do pg 36 workbook.
ESTUDIOS SOCIALES: Elabore el trabajo en mi cuaderno de la pág. 31 (cuadro verde)
Jueves
Thursday

Viernes
Friday
AGROPECUARIA: Pegar recortes de los diferentes tipos de riego.
ESPAÑOL: Prueba estudiar pág. 21 del libro de texto.










NEW HORIZON SCHOOL
QUIZ REPORT

Fecha:
del
26
al
30
De
September 
del 2011
Grado
6
Date
from

to




Grade


Día/Day
Actividad/Activity
Lunes
Monday
ESPAÑOL: Elabora en el cuaderno de mapas el mapa de América y colorea de Amarillo los países que hablan español- verde ingles – Rosado portugués.
READING: Investigate what is folktale?
SOCIAL: Design your own “History life” time line images.
SCIENCE: Album of Fungi (3 pages) 3%
MATH: pg 39 (9-31)
Martes
Tuesday
ESPAÑOL: Realice una investigación de 5 ejemplos de palabras de español que se deriven del idioma alemán-árabe-italiano-ingles.
ESTUDIOS SOCIALES: Elabore el trabajo personal cuadro morado pág. 37.
ARTE: Pág. #10, hacer en su cuaderno.
MATH: pg H45.lesson 2.1.
Miércoles
Wednesday
AGROPECUARIA: Pegar en su cuaderno recortes de los diferentes tipos de equipos agrícolas.
SCIENCE: One page report on harm and benefits to human of fungi, 4%
Jueves
Thursday
READING: Write a folktale that you will have to search it at the internet.
Viernes
Friday
LECTURA: En su cuaderno pegar 2 imágenes sobre el equilibrio ecológico y 2 sobre el desequilibrio ecológico, explicar c/u.
SCIENCE: Chapter 2 test: Protists and fungi. 5%


NEW HORIZON SCHOOL
QUIZ REPORT

Fecha:
del
26
al
30
De
September 
del 2011
Grado
7
Date
from

to




Grade


Día/Day
Actividad/Activity
Lunes
Monday
LITERATURA: En su cuaderno haga en dibujo y escriba una historia corta.
ENGLISH: Worksheet.
SCIENCE: Define section 3-3 and 3-4 vocabulary. 3%
Martes
Tuesday
ESPAÑOL: Act. 1 pág. 30.
SCIENCE: Drawing and labels of plant and animal cells. (4PTS)
Miércoles
Wednesday
Jueves
Thursday
LITERATURA: En su cuaderno, escriba un texto argumentativo sobre un tema de su preferencia.
ENGLISH: Answer the following questions: how does your plans and victor’s plan are the same or different for this year?
Viernes
Friday
SCIENCE: Chapter 2 test (5 %)











NEW HORIZON SCHOOL
QUIZ REPORT

Fecha:
del
26
al
30
De
September 
del 2011
Grado
8
Date
from

to




Grade


Día/Day
Actividad/Activity
Lunes
Monday
LITERATURA: Desarrollar pág. 32.
Martes
Tuesday
ENGLISH: Write a short story about something unfair. (you need invented it)
ESPAÑOL: Prueba pág. 16 – 19.
Miércoles
Wednesday
ENGLISH: Find the meaning of the following words: obstinate, emphatic, extension, suspect and staccato.
SCIENCE: Define chapter 3 vocabulary (4pts)
Jueves
Thursday
SCIENCE: Chapter 2 Test (5pts)
Viernes
Friday

No hay comentarios:

Publicar un comentario